mozambiek - Reisverslag uit Maputo, Mozambique van Robin Tjon Pian Gi - WaarBenJij.nu mozambiek - Reisverslag uit Maputo, Mozambique van Robin Tjon Pian Gi - WaarBenJij.nu

mozambiek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Robin

19 September 2008 | Mozambique, Maputo

ola,

Zo heb het de afgelopen tijd druk gehad met vakantie vieren vandaar dat ik niet kon mailen!!

Ik heb een bizare reis door Mozambiek achter de rug. Ik weet nu dat: je makkelijk 18 uur met 70 man in een bus voor 50 personen kan zitten, prima 8 geiten op het dak van de bus kan hebben staan(terwijl je honderd door het land rijdt) en als er een geit van het dak af flikkert je hem prima rijdend er weer op kan slingeren, dat je vertraging op kan lopen als er 15 pakistanen en 1 keniaan zonder visa in je bus heb zitten en dat als je wordt opgepakt door de politie (omdat je geen visa hebt) je prima kan ontsnappen en dat als je ontsnapt iedereen het heel erg grappig vindt en je gewoon de bus weer in kan instappen.
begrijpje het nog? (voor mensen die intersse hebben ik leg het over 1 week thuis graag uit)

lig nu al 2 dagen op een bounty strand in Mozambiek. Gister 2 duiken gemaakt: 3 haaien van 2 meter, grote schild pad, morenen (die slangen uit de kleine zeemeermin),zeeduivels,en zwerm grote rogge, een vis die leek op een steen van 2,5 meter oja en dolfijnen. Echt een fantastische duik.

Ik blijf de komende 2 dagen nog hier dan ga ik met 1 zuidafrikaanse hippie (met landrover) een canadese aandelen handelaar en een spaanse vinoloog richting Malawi. Eerst nog 1 dageje wild park (in Mozambiek) en dan kom ik de 23 ste aan in Blantyer en de 24 vlieg ik terug, Kortom ik vermaak me hier prima!

Zie jullie in Nederland!!

  • 19 September 2008 - 07:52

    Martine En Annebeth :

    He Robin,

    Jee jij reist ook heel Afrika rond. Beetje matig dat je Zambia dan weer niet aan doet. Ben je de zeeheks niet tegengekomen? He succes de laatste week. Geniet ervan en tot de volgende reunie!

    Groetjes Annebeth en Martine

  • 19 September 2008 - 08:17

    Patrick:

    Ik hoor de verhalen graag, want dit smaakt naar meer!! Klinkt als een toptrip!

    Groeten en geniet van het laatste stukkie,
    Patrick

  • 01 Augustus 2013 - 21:27

    Hugo:

    wat leuk robin en wat jammer dat je geen bekende nederlander meer bent maar dat is jou keuze dus het is alleen maar goed dat je je gevoel volgt vond je het acteren niet leuk?
    groetjes hugo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mozambique, Maputo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2008

mozambiek

11 September 2008

laaste weekje co schappen

25 Augustus 2008

ultiem chillen

20 Augustus 2008

vwasa wild park

15 Augustus 2008

co schappen
Robin

Actief sinds 01 Aug. 2008
Verslag gelezen: 5308
Totaal aantal bezoekers 73799

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2008 - 28 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: