vwasa wild park - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Robin Tjon Pian Gi - WaarBenJij.nu vwasa wild park - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Robin Tjon Pian Gi - WaarBenJij.nu

vwasa wild park

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Robin

20 Augustus 2008 | Malawi, Lilongwe

ola,
Dit weekend naar een wild park geweest (vwasa) was nog al mooi. Toen we daar aankwamen en onze tassen net in onze hut hadden gegooid kwamen we de eerste olifant al tegen. verder van alles gezien tijdens onze eerste wandeling: nijlpaarden, olifanten, heel veel apen en wat antilopen.

Toen we even aan het bijkomen waren van onze eerste safari zagen we ineens een krokodil liggen. Wij er op af om ff een mooie foto te maken komt er uit het niets een olifant op ons afgestormd wij snel een hutje in de olifant achter ons aan naar de hut heeft hij daar tien minuten naast de hut gestaan (op 2 meter afstand). Echt een fantastische ervaring! foto's volgen nog (denk ik)
s'avond 2 kippen geslacht en een kampvuur gemaakt met en engelsstel en nog 2 nederlanders (die engelsman was een kruising tussen een hippie en Steve Erwing )

s 'ochtend bij de zonsopgang nog 40 gnoe's gezien en toen kon de safari helemaal niet meer kapot!!

Maandag gaan we naar het noorden om weer lekker te opereren!!!!
Groeten

  • 20 Augustus 2008 - 19:04

    Patrick:

    Jeetje, ik probeer niet jaloers te worden! Mooie verhalen!! Erg benieuwd naar de foto´s!

    groet,
    Patrick

  • 20 Augustus 2008 - 19:05

    Elsemieke:

    Janneke heeft een mooi woord voor een verhaal als dit: Bizar! Klinkt alsof je het super naar je zin hebt, geniet er lekker van! (Heb je echt je eigen kip moeten slachten? JAKKES!) Steve Irwin en een hippie? leuke combi! Hihi :D Groetjes Elsemieke

  • 20 Augustus 2008 - 19:49

    Annebeth:

    klinkt goooeeeeeeddd!!! Wij gaan morgen... oeieoei spannend.

    doeg doeg

  • 21 Augustus 2008 - 10:12

    Marieke:

    Hey nerdje,

    Ben je tegenwoordig al bang voor een olifant..? Valt me van je tegen.

  • 24 Augustus 2008 - 07:29

    Martine:

    He Robin,
    Zo indrukwekkende struma!Haha.Zo te horen vermaak je je prima.Mag je veel doen?Wij zijn vrijdag aangekomen in Zambia.He tot je volgende verhaal.

  • 25 Augustus 2008 - 08:15

    Paps En Mams:

    jeetje robin wat een verhaal.
    Ook wel een beetje eng hoor.

    kus

  • 29 Augustus 2008 - 21:01

    Marleen:

    sorry voor de late reaktie.Je zal toch wel even achter je oren hebben gekrabt.De foto is grandioos.Maar was je niet ff ongerust?

  • 23 Juli 2013 - 02:38

    Hugo:

    hee
    ik ben blij dat je het geoverleeft met die olifant want olifanten zijn gevaarlijk
    wa is antilopen?

  • 15 September 2013 - 14:02

    Hugo:

    wat leuk robin en ik ben blij dat je het geoverleeft hebt en ik vind het jammer dat je geen bekende nederlander meer bent maar dat is jou keuze en dat accepteer ik ik zou heel graag in de nanny willen spelen ik vind comedy series heel leuk
    groetjes hugo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Lilongwe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2008

mozambiek

11 September 2008

laaste weekje co schappen

25 Augustus 2008

ultiem chillen

20 Augustus 2008

vwasa wild park

15 Augustus 2008

co schappen
Robin

Actief sinds 01 Aug. 2008
Verslag gelezen: 754
Totaal aantal bezoekers 73799

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2008 - 28 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: