laaste weekje co schappen - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Robin Tjon Pian Gi - WaarBenJij.nu laaste weekje co schappen - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Robin Tjon Pian Gi - WaarBenJij.nu

laaste weekje co schappen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Robin

11 September 2008 | Malawi, Blantyre

Beste allemaal,
Zo het is weer een tijdje geleden sinds ik wat geschreven heb, maar hier ben ik weer! Ik ga morgen alweer aan mijn laast dag beginnen van mijn co schappen en moet nog een prestentatie houden over "foreign bodies of the ear nose en throat".

Vorige week het project in het noorden van Malawi afgerond. Het was allemaal erg geslaagt en ontzettend veel biare dingen gezien. Mensen in Malawi komen hier wat later naar het ziekenhuis dan in Nederland(meestal pas na dat ze bij de kwakzalfer van het dorp zij geweest die het probleem heeft proberen te verhelpen met wat dansjes en wierrook)

Afgelopen weekend ben ik in Cap Mc Clear geweest, wederom weer een prachtig strandje aan lake Malawi. Heb hier nog een duik gemaakt en voor de rest lekker op het strand gelegen en mijn biertjes met wat engelse(medische studenten) gedronken waarmee ik op zondag terug ben gereden naar Blantyre.
Hier in het ziekenhuis in Blantyre heb ik agelopen week nog met een kno arts meegelopen. Omdat ik gister de meeste tijd op de wc heb doorbracht ben ik maar wat eerder naar huisgegaan. Vandaag voel ik me weer top dus das mooi.

Morgen ga ik naar mount mulanje en daarna naar mozambiek.

ps.ik heb mijn ticket kunnen verlengen tot 24 sept mischien tot 27 dus ben de 28ste zoiezo weer thuis.

voor mensen die me heel erg missen:+2659402283
de groeten!!!



  • 11 September 2008 - 15:17

    Patrick:

    Heel veel plezier en succes nog de laatste weken! Zie je de 28e!

    Groet,
    Patrick

  • 12 September 2008 - 07:21

    Bram:

    Robin, we zijn trots en jaloers! Bedankt voor je kaartje...
    Sprkjsnl!

  • 12 September 2008 - 09:46

    Gijs:

    robin, kan je niet langer weg blijven?

    mooie verhalen ouwe, zie je snel!

  • 12 September 2008 - 15:44

    Martine:

    He Robin,

    Jeeh, alweer je laatste weekje. Gaat echt snel. Als je nog in de buurt van Macha komt, kom je maar even buurten. Wel grappig, Annebeth heeft vandaag een pinda uit een jochies neus gehaald. Maar veel succes met je presentatie morgen.

    Groetjes Martine

  • 16 September 2008 - 06:45

    Maartje:

    Hee die Robin,

    Hoe was je reis naar Mozambique? Ben benieuwd of je het in 2 dagen hebt gered, en hoe het strand daar natuurlijk is :P

    Ik ben weer terug in Blantyre voor mijn laatste dagje Malawi... snik, snik! Ga even mijn laatste kwacha's opmaken.... :D

    Groetjes!

    Maartje

  • 17 September 2008 - 20:23

    Renske:

    Hey Robin!

    Hoe is het in Mozambique? Net zo goed naar je zin daar als in Malawi? Hier in Chitipa is alles top, morgen weer mooi OKdagje gepland. In Karonga was het uiteraard heet ;) haha!

    Dit weekend gaan we naar Chitimba Beach, lekker chillen :)

    Geniet van je laatste weekjes!

    Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Blantyre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2008

mozambiek

11 September 2008

laaste weekje co schappen

25 Augustus 2008

ultiem chillen

20 Augustus 2008

vwasa wild park

15 Augustus 2008

co schappen
Robin

Actief sinds 01 Aug. 2008
Verslag gelezen: 859
Totaal aantal bezoekers 73796

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2008 - 28 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: