ultiem chillen - Reisverslag uit Chitimba, Malawi van Robin Tjon Pian Gi - WaarBenJij.nu ultiem chillen - Reisverslag uit Chitimba, Malawi van Robin Tjon Pian Gi - WaarBenJij.nu

ultiem chillen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Robin

25 Augustus 2008 | Malawi, Chitimba

Beste allemaal,

Ik ben weer terug van een weekendje ultiem chillen! We zijn naar chitimba geweest een klein dorpje aan lake malawi. We hebben op het strand geslapen in riete hutjes. Het was snel duidelijk dat hier niet al te veel blanke kwamen, want als je hier over straat liep kwamen de kinderen je achterna rennen en riepen ja na met mzoenkoe mzoenkoe (blanke) erg grappig allemaal. Ik heb me schoenen maar weg gegeven aan iemand die ze erg mooi vond en die ze erg goed kon gebruiken (hij was er erg blij mee).
Zo nu gaan we weer een week hard klussen in het ziekenhuis.
snel meer spannende verhalen...

  • 25 Augustus 2008 - 21:04

    Wouter:

    Tjon,

    dacht dat we hadden afgesproken een keer een borrel te doen in Rotterdam, moet ik nu al helemaal die kant opkomen??

  • 26 Augustus 2008 - 06:21

    Patrick:

    Hi Robin (of moet ik mzoenkoe mzoenkoe zeggen?)!

    Mooie foto! En veel plezier en succes de komende week.

    Groet,
    Patrick

  • 26 Augustus 2008 - 07:38

    Floris:

    Leuke foto inderdaad. Maar is misschien wel leuk als je zegt wie je bent, want vanuit deze hoek is er geen mzoenkoe mzoenkoe te bekennen;)

    En die schoenen weggegeven of "kwijtgeraakt"? Want zo'n verhaal heb ik wel eens eerder gehoord, Patrick ook volgens mij..

  • 26 Augustus 2008 - 07:49

    Suzanne:

    Hi Robin,

    Ik heb even je site bijgelezen en het klinkt echt super allemaal, ik zou zo die kant op willen komen! Ik had je nog geprobeerd te bereiken om je veel plezier te wensen, maar hoorde van Snoek dat ik al 2 dagen te laat was...! Dus bij deze iig heel erg veel plezier en geniet er enorm van.

    Liefs Suzanne

  • 28 Augustus 2008 - 11:39

    Gem:

    Leuk wat te horen:-)
    Foto's zijn impressive!
    Geniet ervan!!
    Xx

  • 29 Augustus 2008 - 21:07

    Marleen:

    Dit is wel een mooi avontuur.Geniet er maar van.Dit weekend gaan we Janneke verhuizen.Daar kom je mooi vanaf.Groetjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Chitimba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2008

mozambiek

11 September 2008

laaste weekje co schappen

25 Augustus 2008

ultiem chillen

20 Augustus 2008

vwasa wild park

15 Augustus 2008

co schappen
Robin

Actief sinds 01 Aug. 2008
Verslag gelezen: 731
Totaal aantal bezoekers 73793

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2008 - 28 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: