Blantaire en reis naar het noorden - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Robin Tjon Pian Gi - WaarBenJij.nu Blantaire en reis naar het noorden - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Robin Tjon Pian Gi - WaarBenJij.nu

Blantaire en reis naar het noorden

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Robin

09 Augustus 2008 | Malawi, Lilongwe

Beste vrinden en familie,

Ik zit voor het eerst rustig achter de computer met een redelijk normale verbinding en een luxe resort.

Ik zal even bij het begin beginnen. Vlucht ging helemaal goed zelfs de koffers waren er in 1 keer (dat schijnt hier heel speciaal te zijn). We zijn eerst naar Kaboula lodge gegaan waar we de afgelopen 3 nachten hebben geslapen. Hier zitten 10 nederlanders die allemaal in het Queens Elisebeth ziekenhuis werken (de meeste als co) erg gezellig allemaal.
De eerste dag naar de markt geweest echt niet normaal druk en we leken wel de enige blanke in heel blantaire dus iedereen wou wat aan ons verkopen.
Ik heb een dag trip naar Zomba gemaakt eerst in een busje met zijn 21 en een kip daarna met een taxi de berg op gegaan erg mooi allemaal zie foto's (per foto ben ik trouwens 20 minuten aan het downloaden dus het zullen niet heel veel foto's worden).

Nu zijn we op weg naar het noorden waar het echte werk gaat beginnen. De reis duurt 2 dagen en we hebben nu een tussen stop in de hoofdstad Lilongwe. Tijdens deze trip naar het noorden krijgen we een goede indruk van afrika: lemen hutjes, veel vrolijke mensen, veel armoede en lekker weer.
jullie horen snel weer van me!!

• 09 Augustus 2008 - 19:24

Martine:

Zo de eerste. Wat een heerlijk kort verhaal, Robin. Niet van jou gewend, haha. Echt superfoto's. Veel succes!

• 10 Augustus 2008 - 07:20

Patrick:

Mooie foto's! Heel veel succes en geniet ze!

• 10 Augustus 2008 - 08:47

Anneclaire:

Klinkt goed Robin! En die foto's zijn ook niet mis. Heel veel succes en plezier daar!

• 10 Augustus 2008 - 10:56

Annebeth:

Hai, leuk je verhaal te lezen! Klinkt niet verkeerd allemaal. Veel plezier! en succes bij het werk in t ziekenhuis.

• 10 Augustus 2008 - 11:01

Tim:

Tjon! Ziet er goed uit gozertje!
    tot snel

• 10 Augustus 2008 - 18:27

Viola:

Zo, lijkt wel een chatforum voor de co-groep ;)
    Superleuk dat je hier je verhalen schrijft, ben echt benieuwd wat je allemaal gaat beleven! Hoop dat je er veel van geniet en dat je misschien ook nog wat mensenlevens gaat redden! Kus

• 10 Augustus 2008 - 19:12

Marleen Stuijfzand:

Het avontuur is dus begonnen.Je hebt al meer meegemaakt in die paar dagen dan menig ander.Geniet ervan.Veel succes van ons.

• 11 Augustus 2008 - 08:48

Jacqueline:

Nog een extra berichtje op het chatforum ;)!
    Mooie foto's en relaxte kort maar krachtige verhalen. Veel plezier alvast de rest van je tijd in Afrika!

Groetjes Jacqueline

• 12 Augustus 2008 - 09:35

Zusje:

Her broertje,
    ziet er allemaal goed uit daarzo en fijn dat je evenveel foto's van jezelf als van het land op de site hebt staan ha ha! Veel succes met de co-schap zelf en maak er weer een mooi feestje van!
    x je zus

• 12 Augustus 2008 - 13:05